Касиел Ноа Ашер



img

Касиел Ноа Ашер



Актриса. Червенокоса. Ексцентрична. Талантлива. Като малка искала да стане хирург, но сега се ядосва, че не се е родила, когато трябва. Съжалява, че не е живяла през 30-те години на миналия век. На сцената обаче не е ретро, по-скоро е съвременната Владетелка на сетивата. Но и това не й е достатъчно.
Името на Касиел Ноа Ашер в превод от иврит означава Божи престол-Перла-Нещо като каменна пустиня. По някое време иска да става хирург, но после влиза във ВИТИЗ при Коко Азарян след второто си кандидатстване. При първото замеря човек от комисията с пепелник по главата. През 90-те години става известна с нестандартните си роли и голотата си в „Амок”, „Дон Жуан в Ада”, „Любовникът”, „Сън в лятна нощ”, „Спомен за една революция”, „Джойс”, „Фауст”. Нашумява в киното във „Всичко от нулата”, „Сватба”, „Огледалото на дявола”, „Зад кадър”, скоро ще я видим в „Цахес”. Като режисьор провокира с „Ане/Мъртви градове”, „Оксижен”, „Кокаин”. Моноспектаклите „Доброто тяло” и „Нещо по-хубаво...” печелят дори враговете й. Касиел е супер ексцентрична и извън светлината на прожекторите. Предпочита мъжът до нея да бъде с черно чувство за хумор и с големи ръце, за да се почувства слаба. Слуша Пучини и Джанис Джоплин, мечтае да постави опера от класата на „Мадам Бътерфлай”. Убедена е, че цялата й философия за живота може да бъде разбрана от книгата „Бърни Кълвача”. Иска да постави „Идиот“, защото я вълнува участта на абсолютно невинния човек, който се чувства виновен за греховете на другите.
Нарича себе си „наблюдател” и „любопитник”, обожава остров Сицилия. Надява се един ден синът й да стане банкер, за да приключи с кредитите.